پنجشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳، ۱۲:۳۷ ق.ظ
۰

دانلود بازی برول استارز Brawl Stars

دانلود بازی برول استارز Brawl Stars

نسخه جدید بازی برول استارز 

معرفی بازی جدید سوپرسل برول استارز برای اندروید

Brawl Stars یک بازی جدید جنجال ستاره ها هم برای اندروید و هم برای آیفون آیپد اراعه شده است که این بازی توسط کمپانی super cell ساخته شده است که در سال میلادی ۲۰۱۷ این بازی عرضه شد پیشنهاد ما این هست بازی رو از دست ندهید و برای اولین بار سایت فور موبایل این بازی رو برای اندروید و آیفون گذاشتم پس با ما بروز باشید.

دانلود بازی برول استارز Brawl Stars 2.57 بازی جنجال ستاره ها

ویژیگی های بازی جدید سوپرسل به نام برول استارز :

قابلیت جمع کردن دوستان برای مسابقه بازی کردن

امکان زدن مشت و ضربه و ده ها کاراکتر و نیرو های جدید

قابلیت بازی کردن ۳ به ۳ در میدان جنگ در برابر بازیکنان

امکان پیوستن به یک گروه برای مبارزه با هم گروهیان

امکان شخصی سازی لباس ها و شکل های قهرمان

بازی شبیه کلش رویال هم برای آیفون و اندروید به صورت رایگان میتونین دانلود کنید این بازی شبیه کلش رویال طراحی شده است و آنلاین میباشد با دانلود Brawl Stars یک بازی زیبای Moba رو با این بازی احساس کنید چون سوپرسل ایندفعه بازی جدید خود را کاملا متفاوت از بازی کلش اف کلنز و کلش رویال ساخته است و شاید این بازی Brawl Stars حتی جایگزین بازی های معروف هم میشود.

و تنها شکست دادن دشمن مهم نیست بلکه در داخل میدان جنگ انواع ماموریت های متفاوت به شما میدهد که باید هنگام جنگ این ماموریت های گفته شده رو هم انجام دهید تا پاداش های بیشتری رو کسب کنید.

شما شروع به زدن استارت برای شروع یک جنگ میکنید شمارو در یک تیم ۳ نفره قرار میدهد و بعد برای ۳ نفر شما یک تیم دیگر هم پیدا کرده و شما رو وارد میدان جنگ میکند و در این میدان هم شما با انواع جادو های مختلف باید قهرمانان رقیب های خود را نابود کرده و پیروزی های خود را بیشتر کنید.

دانلود بازی برول استارز آیفون

دانلود برول استارز اندروید (بزودی)

نظرات (۰)
هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی